Pot apela la voi in cazul aparitiei problemelor tehnice ?

helpdesk

Serviciile Clausweb.ro  ofera instrumente de administrare a contului de gazduire pe care clientul  le poate utiliza singur fara asistenta tehnica specifica din partea Claus Web. Aceasta inseamna ca iti punem la dispozitie infrastructura necesara (suportul hardware si conectivitatea la internet) pentru ca aplicatia ta sa functioneze, impreuna cu tool-uri populare de administrare, de ex. cPanel sau WHM, care ii permit unui utilizator fara prea multa experienta tehnica sa isi creeze si sa isi administreze singur un cont de FTP, un cont de email, o baza date etc…

In cazul in care nu va descurcati puteti apela la serviciile noastre de asistenta tehnica

Exista urmatoarele modalitati : telefonic , prin ticket de asistenta sau prin email.

Prin telefon se asigura suportul tehnic in zilele lucratoare intre orele 08:30-18:30 la numerele indicate pe siteul www.clausweb .ro

Poti, de asemeni,  deshide un ticket de asistenta accesand linkul https://www.clausweb.ro iar dupa ce te-ai autentificat ca si client poti face click pe asistenta. In acel moment se deschide un formular de inregistrare tichete .

O alta cale este  pe email la  asistenta@clausweb.ro sau trimitand un email pe office@clausweb.ro.  Va rugam ca emailul sa fie trimis de pe un cont de email aflat in baza noastra de date  , adica de pe contul de email folosit cand ti-ai creat contul de client.

Claudiu Cadar a scris 74 articole