Dupa ce ati creat o adresa de Email la sectiunea Email Accounts din cPanel, urmariti instructiunile de mai jos pentru a configura contul de Email in Mozilla Thunderbird.
1.Deschideti Mozilla Thunderbird.
2.La sectiunea „Alege ce sa setezi” dati click pe „E-mail”.
3. Urmeaza sa completati campurile necesare cu numele, adresa de email completa si parola aferenta dupa care dati click pe Configurare Manuala.
!!! Inainte sa introduceti parola, verificati daca aceasta este corecta, accesand www.domeniu/webmail , unde va logati cu adresa de email completa si parola pe care o stiti. In cazul in care v-ati logat cu succes, parola este corecta dar in cazul in care logarea este fara succes, va fi nevoie sa realocati parola din cPanel la meniul Email Accounts.
4. Completati campurile necesare
La Protocol va fi nevoie sa selectati tipul conexiunii.
Legat despre diferenta dintre POP3 si IMAP gasiti aici .
La Server Primire si Trimitere treceti „mail.” urmat de domeniul dvs.
La Port Primire selectati 993 (in cazul IMAP) sau 995 (in cazul POP3), iar la Trimitere 465 .
La SSL ambele sa fie SSL/TLS .
Autentificarea sa fie cu „Parola Normala” .
La Nume de utilizator va fi nevoie sa introduceti adresa de email completa din nou la ambele campuri.
5. Ultimul pas va fi sa dati click pe „Terminat” .